Senior helpdeskmedewerker

Jouw rol

Het ondersteunen van Careweb gebruikers omvat het belangrijkste deel van je werkzaamheden. Affiniteit met softwaresystemen is dan ook essentieel. Je ondersteunt onze klanten in het gebruik van Careweb en bent daarmee ook het menselijk gezicht achter de software. Je geeft antwoord op gebruikersvragen en lost ook complexe problemen op. Je bent hiermee verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van allerlei vragen en verzoeken. Verder ondersteun je bij implementatieprojecten van Careweb. Je maakt bij het oplossen van klantvragen gebruik van online documentatie en ondersteuning van onze softwareontwikkelaars.

Oplossen van problemen die anderen niet kunnen oplossen is voor jou een uitdaging. Kortom, we zoeken een teamgerichte, zeer gemotiveerde professional met een IT achtergrond.

Wij vragen van jou

  • HBO of MBO+ werk- en denkniveau
  • Uitstekende vaardigheden op het gebied van klantenservice
  • Sterke verbale communicatie en probleemoplossende vaardigheden
  • Ervaring met functioneel beheer van een gebruikersapplicatie is een pre

Jouw profiel

  • Een klantenservice specialist met een IT- achtergrond
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Leervermogen in softwaresystemen
  • Affiniteit met de zorg
  • Nauwkeurig
  • Flexibel, want geen enkele dag verloopt zoals gepland
  • Je staat stevig in je schoenen en weet te presteren onder druk

Wij bieden jou:

  • Een salaris dat past bij deze functie en jouw ervaring.
  • Op dinsdag boot camp met een personal trainer.
  • Vrijdagmiddagborrels, in ons gezellig kantoor aan de Maliebaan in Utrecht met een heerlijke stadstuin waar we in de zomer lunchen.
  • Een Careweb band van collega’s die regelmatig oefent en speelt op kwartaal/zomer/kerst/borrels.

Als onderdeel van het screenings proces kunnen we een social media check uitvoeren.

Wie zijn wij :

Careweb is een groeiend en innovatief softwarebedrijf op het gebied van zorg.

We hebben maar één focus; verminder de administratieve werkzaamheden zodat hulpverleners hun tijd kunnen besteden aan cliënten in de specialistische- en basis GGZ, WMO, WLZ, forensische zorg en jeugdzorg.

Bij Careweb geloven we in ons product. We maken software, maar we zien onszelf als onderdeel van de zorg en proberen deze te verbeteren. Kernwaarden binnen Careweb zijn: kwaliteit, autonomie, duurzaamheid en eerlijkheid. We rekenen op elkaar, steunen elkaar en mijden de confrontatie niet. Bij Careweb heerst een informele cultuur, waarin eigen inbreng en verantwoordelijkheid een grote rol spelen. Careweb is uniek, veelzijdig, transparant en betrokken.

Om door te groeien zijn we op zoek naar een collega voor onze helpdesk. Wij zoeken iemand die graag een zinvolle bijdrage aan de samenleving wil leveren. Iemand die zich thuisvoelt in een klein team waar hard wordt gewerkt, maar waar ook aandacht is voor samen sporten, gezond lunchen en gezelligheid.

Soort dienstverband: Fulltime, Onbepaalde tijd

Salaris: €1.850,00 – €3.000,00 per maand

Rooster:

  • Dagdienst

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsfitness
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Vrijdagmiddagborrel

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Taal:

  • Nederlands (Vereist)