Tijd en aandacht voor mensen: zorg is ontmoeten

Je bent een expert in de zorg en werkt volgens een eigen behandelvisie. Misschien ben je zelfs bewust uit een grote organisatie gestapt om als ondernemer zelfstandig op het door jou gewenste niveau je vak uit te oefenen. Je bewandelt je eigen pad en wil dicht bij de mensen staan. Groei gaat voor jou niet per se over meer mensen aannemen of over meer geld verdienen, maar vooral over professionalisering en de cliënt die hulp nodig heeft centraal stellen. Passende zorg verlenen: dáár ben je voor in de wieg gelegd. Maar hoe zorg je er, terwijl je eigenlijk het allerliefste met mensen bezig bent, nu voor dat je toch voldoet aan alle wet- en regelgeving, je zeker weet dat je tijdig en juist declareert en op een handige en eenvoudige manier overzicht houdt en kunt managen op wat voor jouw praktijk of organisatie belangrijk is? Want je begrijpt als geen ander dat het voldoen aan je administratieve verplichtingen ook onmisbaar is anno nu.

Juiste tooling geeft meer tijd voor cliënten

De juiste tooling en een intuïtief te gebruiken dashboard waarin je registreert, valideert en declareert geven je de rust die je nodig hebt. Op die manier kun je je kostbare tijd zoveel mogelijk inzetten om cliënten te behandelen in plaats van bezig te zijn met tijdrovende, dubbele administratieve werkzaamheden. Zo maak je het leiden van een onderneming zo gemakkelijk mogelijk. En dat moet ook: want tijd en aandacht aan mensen geven staat voor jou synoniem voor werken in de zorg. Zorgen gaat voor jou vooral over ontmoeten. Het ontmoeten van mensen. En létterlijk ONTmoeten, door zoveel mogelijk tijd bezig te zijn met dat wat je wilt, en zo min mogelijk met dat wat je moet. Door je Zorg Management Systeem zo gebruiksvriendelijk, compleet en 100% webbased in te richten ben je in staat om direct te registreren in een geïntegreerde agenda én ontstaat er een directe vastlegging in een overzichtelijk dossier.

Extra tijd voor zorg en meer grip op financiën

Wanneer je meer tijd voor zorg wilt creëren dan is het bovendien handig dat de tijd die je als hulpverlener besteed aan cliënten direct vanuit je agenda wordt omgezet naar declaratie-, rapportage-, en verantwoordingsgegevens. Dit verlicht immers je administratieve last. Wanneer je als gedreven ondernemer vervolgens ook nog alle gegevens die je invoert beschikbaar wilt hebben in overzichtelijke rapportages, dan heb je grip op je financiën. Let bij de keuze voor je partner op dit vlak ook eens op het bezit van de juiste jaarlijkse certificeringen en verklaringen. Denk dan aan NEN 7510-certificering en de ISAE 3402 type II-verklaring.

Neem contact op

Wil je meer weten, met ons brainstormen over de zorg en administratielasten óf slimme tips om zoveel mogelijk tijd met hulpverlening bezig te zijn en zo min mogelijk met administratie? Neem dan gewoon even contact met ons op. We kijken uit naar je bericht.