GGZ registreren in de agenda
Alle registratie binnen Careweb gebeurt vanuit een gebruiksvriendelijke agenda, waarin de afspraken worden gepland, beheerd en verrichtingen worden geregistreerd. Agenda’s van zorgverleners binnen instellingen zijn eenvoudig te delen, te koppelen en vanuit een secretariaat of zorgadministratie te beheren. Ook rooster- en planningsfunctionaliteit maakt deel uit van Careweb.
In de eigen agenda vindt de verrichtingen-registratie plaats door het aanklikken van de gestandaardiseerde coderingen per specialisme/bevoegdheid. Met begin en eindtijd en de aanwezigen en hun rol in de afspraak, heeft Careweb daarmee alle informatie voor de financieringen en rapportages beschikbaar. Zonder dat de hulpverlener het merkt, interpreteert Careweb aan de achterkant de registraties en verwerkt deze conform contractafspraken en rekenregels.
In de Careweb agenda maakt de zorgverlener de dossiernotities direct bij de afspraak in de agenda. De dossiernotities komen direct in het dossier van de cliënt. Op basis van toegekende autorisatieniveaus worden de dossiernotities inzichtelijk gemaakt voor collega’s en indien nodig via een beschikbaar portaal ook voor de patiënt en/of mantelzorger.
Careweb verwerkt groepsafspraken, patiëntenbesprekingen (MDO), supervisie en vele andere scenario’s, waarmee een juiste informatievastlegging en automatische toerekening aan financieringsstromen plaatsvindt.